Комплексне просування Інтернет-магазину: актуальні способи

26.04.2024

Комплексне просування онлайн-магазину – це маркетингова стратегія, яка покликана ефективніше охопити цільову аудиторію за рахунок залучення всіх можливих рекламних каналів. Важливо також заміряти результати рекламної кампанії за допомогою сучасних систем аналітики (Google Analytics або Facebook Insights), щоб підвищувати ефективність маркетингової стратегії.

Способи просування Інтернет-магазину

Інтернет-магазин компанії можна просувати різними способами:

  1. Контекстна реклама Інтернет-магазину (adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama-dlya-internet-magazinov). Дозволяє показувати оголошення у пошуковій видачі тим користувачам, які вводять у рядок пошуку відповідний запит (ключове слово). Такі оголошення націлені на саму «гарячу» аудиторію, яка вже зацікавлена у купівлі товару чи замовлення послуги. Вам залишається лише "заманити" її на свій сайт.
  2. SEO просування. Допоможе підвищити видимість сайту у пошукових системах та залучити трафік на свій сайт. Внутрішня та зовнішня оптимізація ресурсу для пошукових систем передбачає збирання ключових слів, побудову посилального профілю, формування контент-стратегії, побудову правильної структури коду вебсайту для пошукових систем. Важливим є також вік домену: чим давніше було зареєстровано доменне ім'я, тим надійнішим його сприймає Google.
  3. Email-розсилки - чудовий спосіб просування Інтернет-магазину. Включіть у них інформацію про останні розпродажі, акції та знижки. Таким чином, можна регулярно інформувати клієнтів про оновлення в асортименті або почати продавати сезонні товари ще задовго до початку сезону.
  4. Сторінки у соціальних мережах. Facebook та Instagram стали новою потужною формою маркетингу, де компанії можуть ділитися своїми останніми рекламними акціями із зацікавленою аудиторією. Створіть бізнес-сторінку для свого ecommerce-проєкту та викладайте туди нові надходження товарів, акції та знижки.
  5. Таргетована реклама у соцмережах. Хоча така реклама не завжди потрапляє в цільову аудиторію, вона є дуже ефективним інструментом. Приводити трафік можна як на сторінку Instagram, так і безпосередньо на сайт. Ви можете поставити цілі на отримання конверсії, повідомлення в директ, підвищення охоплень або відвідування сайту Вашого Інтернет-магазину в налаштуваннях кампанії.

Контекстна реклама для Інтернет-магазину

Як самостійно розкрутити свій онлайн-магазин?

Звичайно, комплексне просування онлайн-магазину може дозволити собі не кожен бізнес. Якщо Ви тільки починаєте свій шлях в електронній комерції, почніть з малого - скористайтеся порадами нижче, щоб залучити на сайт і в соціальні мережі перших клієнтів:

  • Аналізуйте своїх конкурентів у соціальних мережах, яку активність вони виявляють, що з цього Ви можете повторити для свого облікового запису.
  • Не варто недооцінювати важливість спілкування з аудиторією. Витратьте хвилину, щоб відповісти на коментарі або повідомлення в директ. Ваші передплатники оцінять вашу увагу та відчують свою цінність для Вас.
  • Замовте рекламу у популярних блогерів у Вашій ніші. Попередньо проаналізуйте тематику їх публікацій, наскільки активна їхня аудиторія. Слідкуйте за тим, щоб не розміщувати свою рекламу в блогах, де багато роботів серед передплатників та накручуються перегляди.
  • Розмістіть рекламу на популярних дошках оголошень у вашому регіоні. Для України найбільш популярними є майданчики OLX.ua, besplatka.ua, Ukrboard.com.ua. Вони дозволять отримати перших клієнтів з Інтернету за порівняно невеликі гроші.

Як бачите, є багато інструментів, які вам потрібно спробувати та з'ясувати, які з них працюють найкраще саме у Вашій ніші.

Самостійно просувати Інтернет-магазин нескладно. Якщо у Вас обмежений рекламний бюджет, Ви можете займатися цим самостійно на першому етапі. Надалі, коли у Вас з'являться вільні кошти для інвестицій у рекламу, Ви можете залучити для цього маркетингове агентство. У будь-якому випадку пам'ятайте, що найкраща реклама Інтернет-магазину – не найдорожча, а та, що принесла більше конверсій.